The role of mass media and PR in social work :: IKBFU's united scientific journal editorial office

×

Login
Password
Forgot your password?
Login As
You can log in if you are registered at one of these services:
   
The purpose of science is to transform all that exists into thought
Alexander Herzen

DOI-generator Search by DOI on Crossref.org

The role of mass media and PR in social work

Author Aleksandrov A.
Pages 168-171
Article Download
Keywords social work, mass media, public relations.
Abstract (summary) This article describes the main directions of cooperation between social workers and mass media. The author shows the role of mass media in social problems.
References

1.     Головлева Е. Л. Основы рекламы. М.; Ростов н/Д, 2005.

2.     Гуков Д. А. Социальная реклама как общественный институт современно­го российского общества // В мире научных открытий. 2010. № 4 (10), ч. 12.

3.     Профессиональный имидж социальной работы и роль СМИ в повышении ее престижа: информ.-аналитический отчет / под ред. Ю. Р. Вишневского. Ека­теринбург, 2009.

4.     Технологии социальной работы в различных сферах жизнедеятельности / под ред. П. Д. Павленка. М., 2008.

5.     Штрауб У. Социальная работа и связи с общественностью в Германии // Журнал исследований социальной политики. 2007. Т. 5, № 1. С. 75—86.

6.     Энциклопедия социальной работы: в 3 т. М., 1994. Т. 3.


Back to the section