Syntax of Advertising
- DOI
- 10.5922/2223-2095-2009-8-21
- Pages
- 107-112
Abstract
The article considers the enhancement of advertising slogan efficiency taking in account the peculiarities of left and right cerebral hemispheres activities.
Reference
1. Иванов Вяч. Вс. Чет и нечет. Асимметрия мозга и знаковых систем. М., 1978.
2. Джексон Дж. Х. О природе двойственности мозга. М., 1984.
3. Wittgenstein L. Philosophical Investigations / translated by G. E. M. Anscombe.
4. Якобсон Р. Избранные работы. М., 1985.
5. Петренко В. Ф. Введение в экспериментальную психосемантику: исследование форм репрезентации в обыденном сознании. М., 1983.
6. Пирогова Ю. К., Баранов А. Н., Паршин П. Б. и др. Рекламный текст: семиотика и лингвистика. М., 2000.